LAD virtuālā asistente palīdz klientiem labot datus Elektroniskajā pieteikšanās sistēmā
Pāris gadus Lauku atbalsta dienesta (LAD) darbā palīdz virtuālā asistente IEVA, kas skaidro aktuālo informāciju un sniedz atbildes uz klientu uzdotajiem jautājumiem. IEVA darbojas ne tikai LAD mājaslapā, bet arī Elektroniskajā pieteikšanās sistēmā (EPS), kur atbild uz konkrētiem klientu jautājumiem par atbalsta pieteikumiem.
Virtuālās asistentes IEVA trenere Līga Strēlniece stāsta: “Tā vairs nav nākotne, tas notiek tieši šeit un tagad! Esam ieviesuši būtiskus jauninājumus virtuālās asistentes darbā EPS. IEVA sarunas laikā ar klientu var palīdzēt labot konkrētus klienta datus. Tas ir pirmais solis, lai apmācītu IEVU sniegt vēl citu ļoti konkrētu palīdzību.”
IEVA skaidro informāciju gan par valsts atbalstu, gan par ES fondu atbalstu lauksaimniecībai, mežsaimniecībai, zivsaimniecībai un lauku uzņēmējdarbībai.
Uzlabot LAD virtuālās asistentes prasmes dienestam palīdz tehnoloģiju uzņēmums “Tilde”.