Biedrība "Vidusdaugavas NVO centrs" janvārī noslēdza līgumu par projekta "Sudraba ekonomika Latvijā: diskriminācijas risku mazināšana senioru iekļaušanai darba tirgū" īstenošanu.
- Projekta laiks: 1. janvāris 2025. gads – 31. decembris 2025. gads.
- Finansējums: 44 996 eiro.
- 85% finansē Eiropas Sociālais fonds Plus (ESF+).
- 15% finansē Latvijas valsts budžets.
Projekta mērķis:
- Samazināt vecuma nevienlīdzību darba tirgū (eidžisms).
- Palīdzēt senioriem būt aktīvākiem ekonomikas dalībniekiem.
- Veicināt mazo uzņēmumu attīstību, kurus radījuši seniori.
Galvenās aktivitātes:
- Apmācību programma iedzīvotājiem vecumā 55+.
- Pieteikties apmācībām vari šeit: PIETEIKUMA ANKETU AIZPILDI ŠEIT.
- Palīdzība senioriem saprast darba likumus un uzsākt savu biznesu.
- 4 mēnešu atbalsts, lai palīdzētu uzsākt vai attīstīt savu uzņēmumu.
- Stāsti par senioriem, kuri veiksmīgi strādā vai veido savu uzņēmumu.
Kur notiks projekts?
Projekts aptver visu Latviju un notiks šādās pašvaldībās:
- Jēkabpilī, atrašanās vietu skatīt TE Rīgas ielā 150a; TE Brīvības iela 258A; TE Brīvības iela 258;
- Krāslavā, atrašnās vietu skatīt TE
- Ikšķilē (Ogres novads), atrašanās vietu skatīt TE
- Kuldīgā, atrašanās vietu skatīt TE
- Siguldā, atrašānās vietu skatīt TE
- Gulbenē, atrašanās vietu skatīt te TE Klēts iela 6; TE Ābeļu iela 17;
Kāpēc šis projekts ir svarīgs?
Tas veicina senioru līdzdarbību sabiedrībā un uzlabo viņu dzīves kvalitāti.